diumenge, 21 de juny del 2015

Aniversari!!!


Aniversari!!!

17 de juny de 2015


68 anys i quasi no m'ho crec! Penso en la meva mare, en les àvies, i eren molt grans quan tenien aquesta edat! I jo no m'hi veig però sóc conscient que els tinc, que hi són. 
Em sento bé i amb ganes de fer moltes coses tot i que reconec que sovint m'he d'aturar i deixar alguna cosa per l'endemà, cosa que no havia fet mai... I gaudeixo dels néts al límit però quan se'n van tots penso que estic molt tranquil·la sola amb en Jaume. Són aquests contrasts els que et donen vida, els que et fan gaudir de cada instant. Si no fos per les estones que necessito de silenci i tranquil·litat, d'estar sola amb en Jaume no gaudiria tant de totes les activitats que fem; si no fos pel repòs i la pau que sento quan ens quedem sols no gaudiria tant d'aquests néts meravellosos que els nostres fills i joves ens han donat. 
Essent dia feiner i finals de curs no hem celebrat res en família. Hem dinat en Jaume i jo a Freixa Tradició on ens tracten molt bé i hi estem molt a gust.
I el diumenge ens vam trobar amb una representació teatral dels nens, el final de la vida de Sherlock Holmes!, i amb un pastís per a mi amb un 68 molt gros! I vaig bufar les espelmes! 




Tenim una família meravellosa. Mai no ens en cansarem de donar gràcies! que per molts anys puguem anar celebrant festes familiars, dies bonics i moments dolços; tot això forma part de la motxilla que tots portem i esperem que els néts recordin també de grans alguns d'aquests moments tan plens de vida. Gràcies a tots!!!