dimarts, 27 de desembre del 2011

Regals Nadal




Regals Nadal

26 DE DESEMBRE DE 2011
SANT ESTEVE


A casa celebrem el Nadal el dia 26. És quan tots els fills i néts són a casa a dinar. I aprofitem per posar mitjons de Pare Nadal a l'arbre i que els nens els trobin plens.

Aquest any, a més d'algun regal, he fet coses jo mateixa i m'ho he passat molt bé. I a sobre, han agradat!

He fet davantals de cuina per tots els néts i per les dues nenes d'Oriol i la Mireia: en total 10!



Mitons per la Berta, la Marta, la Cristina i la Laia,




Agafadors de cuina pel Raimon,


i per la M. Lluïsa, la Miaia i la Núria,


una manteta per jugar a terra per l'Andreu i la Crala


i una altra per l'Aina.


Tot plegat hores de feina però que a mi em relaxa i m'agrada.
Espero que també us agradi a vosaltres!
Bon ANY NOU!

2 comentaris:

Marta ha dit...

És impressionant! Jo no en seria pas capaç, et felicito. BON ANY

L'Espolsada llibres ha dit...

Estàs feta una artista, m'agrada molt, sobretot el primer davantal!