dimarts, 12 de maig del 2009

Girona - Temps de flors



Girona - Temps de flors




11 de maig de 2009








No havia estat mai a Girona en la setmana de les flors i em feia molta il·lusió anar-hi. Girona és costeruda i has d'aparcar el cotxe a l'entrada, o sigui que exercici en fas.





Vaig tenir una sorpresa. Jo creia que els patis estaven plens de flors, però sense ornamentar. I ens vam trobar amb una decoració floral imaginativa i exuberant. N'hi havia de més vistoses i de més treballades però el conjunt era molt bonic. M'han dit que en un principi era com jo m'havia imaginat,: petits patis on les dones de la casa anaven posant flors fins que tot ell era un esclat de colors, més a l'estil d'Andalusia. Tot té el seu encant.



Hi havia una paret plena de bosses de roba amb pans, flors, verdures... per conscienciar la població de no fer servir bosses de plàstic. L'efecte era espectacular.

Us poso un parell de fotos, però no faran justícia a la feina dels qui ho van preparar ni a la impressió que et produeix quan ho veus.