dimarts, 15 de maig del 2012

Les cartes secretes del monjo que es va vendre el Ferrari


Les cartes secretes del monjo que es va vendre el Ferrari
deRobin Sharma

Rosa dels Vents

Maig de 2012


El vaig comprar el dia de Sant Jordi en una parada del carrer. Tot i que jo ja havia fet la meva compra del "dia del llibre" sempre m'agrada fer-ne alguna el mateix dia. I em va semblar que seria un llibre interessant, sense fixar-m'hi massa. Llegint-lo he vist que és una barreja de llibre d’auto ajuda i de novel·la.
En Jonathan viu angoixat perquè el seu matrimoni està fracassant i no té temps de cuidar-se del seu fill. Tampoc la feina és una meravella tot i que l’absorbeix completament. Un dia la seva mare li demana que es trobi amb l'oncle Julian, a qui ell quasi no recorda; era un advocat brillant, conduïa un Ferrari i després d'un viatge al Himàlaia es va vendre el cotxe i va canviar completament de vida. Gens de grat però per complaure a la seva mare en Jonathan es troba amb els seu oncle i aquest li demana que vagi a buscar vuit talismans que té escampats pel món i que això salvarà una vida. I comença a viatjar, primer per obligació, després ja amb gust, coneix gent tot recollint els talismans, cada un d'ells amb una carta.... i així fins al final del llibre que ja us el podeu imaginar.
No m'agraden aquest tipus de llibre encara que et diguin o et recordin màximes plenes de seny per fer la vida més fàcil i agradable.