dijous, 4 de febrer del 2010

Boulevard

Boulevard

La Villarroel

3 de febrer de 2010


Dramatúrgia i direcció: Carol López
Actors: Paul Berrondo, Ernesto Collado, Amparo Fernández, Marta Pérez, Àgata Roca

Comèdia distreta i discreta. La gent riu, però la veritat la trobo bastant senzilla. M'esperava més de la Carol López ja que Germanes sí que em va agradar. Vol recordar "Per davant i per darrere" però queda curt. Tracta de l'assaig d'una obra des del dia que aconsegueixen un director fins al dia de l'estrena.
Em sap greu no trobar-li la gràcia; tinc amics a qui ha agradat i tot sortint del teatre hi havia força gent que comentava que havia rigut i que era molt entretinguda. Per tant, no feu gaire cas de la meva opinió. Per mi és fluixa, molt fluixa i no cal anar-hi; a d'altres ha agradat.
Em quedo només amb una frase que em va agradar: "Si tens por, fes-ho"