dilluns, 23 d’abril del 2018

Sant Jordi 2018 - 45 anys Jordi



Sant Jordi 2018

Sant i 45 anys Jordi

23 d'abril de 2018






El Jordi aquest any ha complert 45 anys. I és el seu sant. Com a mare me'l miro i no m'ho acabo de creure... 45 anys d'aquell dilluns de Pasqua que vam córrer a Barcelona amb por que el nen no nasqués dins el cotxe! Per mi no és tan lluny... ho recordo tot com si fos ahir. Però només mirar-lo a ell, a la família que ha format, a les nenes ja tan grans, veig que el temps sí que ha passat, i molt de pressa! Me'l miro orgullosa. Una mare pot sentir un orgull especial pels seus fills que altres persones no senten. Jo n'estic molt, d'orgullosa! Va tenir el llibre i vaig tenir la rosa. I ell se'n va fer un tip, de comprar roses! tantes dones a la família! I la petita ho deia contenta: el papa m'ha portat una rosa! Macos!!!







Deixant la rosa groga a la porta del Palau de la Generalitat
També és el dia del llibre, el dia del patró de Catalunya, el Sant Jordi valent que mata dracs i salva princeses... I aquest any ha estat força reivindicatiu. Ha estat un Sant Jordi groc. En record dels presos polítics i dels exiliats. Comprenc que te un caire molt independentista però últimament és ja qüestió de democràcia. I molta gent que no vol la independència es suma a aquesta onada de groc i de solidaritat. El govern espanyol ho està fent molt malament i no ha fet res per guanyar-se Catalunya i els catalans. Ans el contrari. cada dia tenim una nova mostra del seu mal-fer, tan polític com judicial, i la gent va pensant cada vegada més que estaríem millor separats d'ells. Que sant Jordi ens hi ajudi! Sense la llança, perquè som pacífics, amb el llibre perquè volem raonar i parlar. 
Deixo una mostra de fotos dels whats que m'han fet gràcia o que em diuen alguna cosa especial. 













I és també el sant del Jordi petit. Fa poc va celebrar els 7 anys i tinc el post editat. També ha tingut el seu llibre, llegeix molt bé i ho entén tot, i un joc. Segueixen agradant-li els animals i aquest és el que li han regalat els pares. Moltes felicitats Jordi petit! I em temo que sempre t'anomenaré així!  


El Joaquim va presentar un nou llibre, Versos impertinents, del qual ja us en faré una ressenya, i es va dedicar a firmar-ne exemplars, juntament amb Fer safareig. Enhorabona!