dilluns, 5 de març del 2012

Cobrellit Matisse

Cobrellit Matisse

5 de març de 2012



Bé1 Finalment i amb un retard considerable he acabat el cobrellit de Matisse. En principi havia d'estrenar-lo per l'estiu però em vaig trencar dues costelles i no vaig poder seguir cosint. I després de cara al Nadal, fent regals i cosetes... fins ara no l'he pogut estrenar.
A començament del segon trimestre la Maria José, del Club de l'Agulla, ens proposa un sobrellit sorpresa; veiem les robes i colors però no sabem com serà. L'Alícia ens va guiant fins que està acabat. Aquest m'ha agradat molt perquè a més que és alegre i divertit i que he pogut practicar diferents tècniques de patchwork, és la reproducció d'una pintura de Matisse, "Les mil i una nits".
A final de curs el Club de l'Agulla va organitzar una festa a la platja amb tots els cobrellits acabats. Molta il·lusió i ganes de que estiguem contentes i molta feina, però va quedar molt bé. Cliqueu aquí si voleu veure la festa.
Ara ja estic fent el d'aquest curs. espero que aviat us el pugui ensenyar. Aquest any va d'ètnies africanes.
La veritat és que m'ho estic passant molt bé. Mai no ho hagués pensat. Dones cosint i xerrant i creant nous dibuixos i aportant idees... és bo!!!