dimarts, 24 de desembre del 2013

Regals de Nadal de patchwork



Regals de Nadal
de patchwork

24 de desembre de 2013



Ara ja ho puc posar al blog perquè no crec que tinguin temps de mirar-s'ho abans del dia de Sant Esteve. 
He fet arbres de Nadal per les consogres i per la meva germana i cunyades, agafadors per les nebodes i coixins per dormir al cotxe pels néts i fills de nebots. La idea dels coixins és del Guillem que té una amiga, la Montse, treballadora infatigable, que els havia fet per les seves filles. I me'l va demanar. I ha estat una molt bona idea!  No és difícil de fer però multiplicat per tanta gent Déu n'hi do l'estona que hi passes! Però m'agrada fer-ho, ho faig amb il·lusió, i com veig que els agrada intentaré seguir fent-ho mentre pugui. 
I aquí teniu les fotos!









I els coixins...










I dos més pels fills de la Cristina, la perruquera...
En total 16 coixins!!!


17 de gener de 2014
I un per la Clara, la jove, que li agrada dormir al cotxe... Amb la Jana i la Nina hem triat la roba.



2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!

Felicitats per aquesta pila de coixins, són maquíssims!
Veient-los he vist que són la solució perquè als meus fills no els quedi el cap penjant, però no tinc clar si la tela estampada és la funda o si està directament farcida.
Per cert, el farcit és de floca?

Moltes gràcies.

Marta

Maripepa Brustenga ha dit...

Marta, estic contenta que t'hagin agradat. A mi me'ls va ensenyar una amiga dels meus fills. El coixí no porta funda perquè es renta sencer. I el farcit és d'una floca molt petita, quasi com boletes, que fa que el coixí no es deformi amb el rentat. És fàcil i ràpid de fer. Sort!