divendres, 20 de maig del 2016

L'amant


L'amant
de Harold Pinter


Teatre Akadèmia

18 de maig de 2016

Direcció: Guido Torlonia
Actors: Alícia González Laá, Pep Planas, Javier López

M'agrada Pinter i anava molt feliç al teatre. Però aquest cop he tingut una decepció. M'he trobat amb una obra que no ha deixat res absolutament dins meu. I que m'ha fet mirar el rellotge més d'una vegada per veure si s'acabava ja. 
És un triangle amorós. Cada matí el marit quan surt de casa, després de fer un petó a la seva dona, li pregunta amb absoluta normalitat si aquest dia hi anirà o no el seu amant. I ella li respon que sí. I així ell preveu arribar més tard. És un triangle amorós fantasiós, propi d'una parella que s'avorreix i necessita estímuls diferents per gaudir del sexe i de la seducció. 
No dic que no treballin bé, tot i que la veueta aflautada d'ella cansa una mica i tot plegat fa l'obra força lenta. 
Penso llegir-me l'obra. perquè sempre he gaudit i m'he divertit amb Pinter i és la primera vegada que surto desencisada del teatre. 
Recordeu però, que com sempre, és només la meva opinió. 



3 de maig de 2016

M'he llegit l'obra de teatre i és igual paraula a paraula. Per tant, bravo pels actors i mala nota a Pinter per aquesta obra. Com sempre, la meva opinió...