diumenge, 22 de març del 2015

Joiers i cabàs bicicleta


Joiers i cabàs bicicleta

22 de març de 2015

Per Nadal tenia la il·lusió de fer un joier de roba per a cada néta, per a les joves, germanes i cunyades... Però el temps em va caure a sobre i només en vaig fer tres... Els vaig guardar i ara els vaig regalant en moments puntuals. I seguiré fent-ne... però a poc a poc.
El model és els joiers que van estar de moda quan jo era joveneta i que la meva mare em va regalar. Encara el tinc i el faig servir molt. I em feia il·lusió repetir-los.









I la Ju em va demanar una panera per la bici. Li vaig comprar una blanca llisa i l'he decorada amb la lletra, amb cintes, amb pins, amb fustes pintadetes... Ha quedat molt bé! Com a mínim a mi m'agrada i a ella també li ha agradat. I a la Júlia, que ja me n'ha demanat una per a ella...








18 de maig de 2015

La Júlia també m'ha demanat una cistella com la de la Ju. I li he fet molt semblant però en blau. Ha quedat molt bé, però la Júlia és mes de remenar i no sé si els ornaments de fusta que hi he posat, amb perletes i tota la història, li duraran gaire...




I també he fet la J de Jana pel pastís de la seva primera comunió. Espero que li agradi!