diumenge, 8 de març del 2015

Sitges: Maricel i Cau Ferrat


Sitges: Maricel i Cau Ferrat

6 de març de 2015


L'any 2009 vam visitar Sitges i els seus dos museus emblemàtics. Però ara, després de la restauració, volíem tornar-hi i aquest divendres ens ha semblat un bon dia. Un bon sol per passejar, que ho hem fet i força estona, contemplant el mar i els seus colors canviants amb la llum del sol, i després la visita als museus. Els hem trobat força canviats i amb una novetat important: permeten fer fotos! Ja no m'he d'amagar per fer aquella foto que vull tenir o aquell racó que m'enamora... 
La veritat és que no em dedicaré a explicar cada peça que poso al blog. Ja en vaig parlar en el post del 2009 i em limitaré a posar les fotos. Però val la pena tornar-hi!















Sert







1 comentari:

Anònim ha dit...

veig que a part d'una platja i un festival de cinema hi ha més coses :P