dijous, 2 de gener del 2020

Dinar cap d'any




Dinar cap d'any a casa el Guillem i la Clara

1 de desembre de 2020



Aquest any, el dia 1, hem dinat a casa el Guillem i la Clara. Ells no tenien cap dia de festa a casa seva i van demanar de "prendre'ns" el dia 1. Tot i que em sap greu quedar-nos només amb un dia de dinar tots a casa, em va agradar que ho demanessin i que volguessin fer.ho. Per tant, tots cap a Terrassa! Bé, tots no, els que poguessin... El dia 1 és el dia que sempre falla alguna família...
Vam estar molt bé, amb un dinar molt bo, i amb un ambient molt divertit i agradable. Però, coses que em passen sovint, quasi no vaig fer fotos, i no surten els amfitrions ni quasi ningú! L'any que ve em dedicaré a fer fotos sense parar!

Gràcies família per fer tan boniques les festes de Nadal!







1 comentari:

Guillem ha dit...

Contents de ternir-vos :)